دلارامدلارام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دل♥ـآرام

جقله آزاری

1394/4/17 14:25
نویسنده : : عمه إلی
578 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

از وقتی موش موشیِ عمه بدنیا اومده

خونه شده قطب جنوب!

آخه ایشون گرمایین 55019_icecubesmiley.gif

و در حالی که از سر و صورت ما قندیل آویزونه!

در آرامش کامللللللللل، در سرما لالا می فرماین.

یه بار که جقله در خوابِ شیرین800819_snoringf.gif  تشریف داشتن

محضِ کودک آزاری

اسپیلتو خاموش کردم

دیدم بعدِ یکی دو دقیقه صدایِ گریه

یا به نوعی فریادِ اعتراضشون بلند شد

خخخخخخخخخ

 

بعلهههه من یه همچین مردم آزاریم

 

 

جدیدن یکی از فانتزیام اینه که:

وقتی جقله ی عمه خوابه

اسپیلتو خاموش کنم،

بشینم کنارش و ثانیه شماری کنم بیبینم که چقد طول میکشه

که از خوابِ عمیق بیدار میشن

و صدای گریشون بلند میشه

.

.

.

898819_7yhhs8n.gif

 

 

 

پسندها (15)

نظرات (18)

مامان حسام
18 تیر 94 18:03
سلام عزیزم قدم کوچولوی نازتون مبارک باشه.چه عمه ی خوب و مهربونی.امیدوارم روزای خوبی رو در نی نی وبلاگ سپری کنیم. بوس
: عمه إلی
پاسخ
ممنونم گلم
مامان مهسا
18 تیر 94 21:18
سلام عمه مهربون دیده بودم مامانا وب می سازن ولی عمه ندیده بودم به این ماهی و مهربونی خوشحال شدم از آشناییت منم شمارو لینک کردم
: عمه إلی
پاسخ
سلام عزیزم شما خودت ماهی گلم. آخه یکی یکدونه ی عمشه این دخملللللللل
خاله مژگان
20 تیر 94 14:08
عمه جااااااااان چرا بچه رو اذیت میکنی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
: عمه إلی
پاسخ
برای شادیِ روح و روانــم
شمیم
20 تیر 94 23:26
عزیزم خدا حفظش کنه چه عمه مهربونی افرین
ترنم
21 تیر 94 13:12
آخی دلت میاد اینم فانتزه عجب عمه شیطونی داره جقله
: عمه إلی
پاسخ
خب یکم سرگرمی برا آدم لازمه دیگه. منم اینجوری سرگرم میشم! برام دعا کنین
مامان مريم
22 تیر 94 7:38
به به چه عمه ی خوبی... خوش بحال نی نی خوشگل که همچین عمه ی مهربونی داره
: عمه إلی
پاسخ
شرمنده نفرمایید
atefeh
22 تیر 94 12:31
وبتون عالیه الی جون
: عمه إلی
پاسخ
لطف داری عزیزم
محمدصالح جون،گُلِ گُلا
23 تیر 94 12:56
عمه ها مهربونن... عمه لب خندون داره سفره ی پرنون داره تو باغچه هی حیاطش نعنا وریحون داره.....
وروجک
23 تیر 94 13:10
اوخی .... دیگه وقتی ی نی نی بیاد تو خونه همه تابع اون میشن دیگه چه عمه ی خوبی داره دلارام
خاله جون
4 مرداد 94 14:57
عمه جوووووووووون آپ کن دیگه
مامان لیلا
8 مرداد 94 16:18
سلام عزیزم تبریک میگم انشاالله خدا برادر زاده عزیزتون رو حفظ کنه و همیشه سالم و سلامت باشه ... لطفا ب وبلاگ منم سری بزنین ./
: عمه إلی
پاسخ
ممنونم
فاطمه
9 مرداد 94 20:44
سلام عمه الی جوووووووووووونم ازت خبری نیس چرا!!
: عمه إلی
پاسخ
سلام عزیزم هستم ولی نامحسوس میام و میرم
مامانی
10 مرداد 94 18:53
من باور دارم که دو انسان از قلبشان به هم متصلند، و مهم نیست که چه کار می کنید، که هستید و کجا زندگی می کنید؛ اگر مقدر شده که دو نفر با هم باشند، هیچ مرز و مانعی بین آنها وجود نخواهد داشت…
آبجی نگار
11 مرداد 94 22:06
چه عمه ی مهربونی ودرعین حال نامردی خو کوچولو گناه داره چرااذیتش میکنی
: عمه إلی
پاسخ
آخه یکم شادی برا هر کسی لازمه دیگههههههههههه منم این مدلی شاد میشم! با برادرزاده آزاری
آبجی نگار
12 مرداد 94 11:49
چه بدجنس وووی واای
خاله مژگان
15 مرداد 94 13:52
رمز خصوصیست عایا؟
: عمه إلی
پاسخ
نعععععععععع
مامانی آرتینا جان***
19 مرداد 94 2:24
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک ببخشید میدونم دیر شده برای عرض تبریک ولی خب شما به بزرگواری خودتون ببخشید در ضمن منم اگه خدا بخواد تا یه ماه دیگه عمه میشم تا طعم عمه دار شدنو بچشم خاله بودن که عالیه عمه بودن رو نمیدونم ان شالله که موفق باشی عمه مهربون که داری برای برادر زادت وقت میزاری امیدوارم وقتی دلارام جونم بزرگ شد قدر این زحمت شما و دوست داشتنتونو بدونه. در ضمن مردم آزاری کار خوبی نیست عمه عزیزم خخخخ.
: عمه إلی
پاسخ
مرسی عزیزممممم عمه شدنتم پیش پیش مبارک من که مردم آزاری نمیکنم! برادرزاده آزاری میکنم خخخخخ. آخه مگه میشه عمه باشی و برادرزادتو اذیت نکنی؟؟! مگه میشه؟!
حامد
28 مرداد 94 18:34
خب چرا اذيت ميكني بچه رو
: عمه إلی
پاسخ
میخوام سرگرم شم خوووووو اینقد که گفتین عذاب وجدان گرفتم برم خودمو به 123 معرفی کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دل♥ـآرام می باشد